شرکت سریع سیستم جنوب با هدف ارائه رهیافت های جامع و خدمات تخصصی در زمینه ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی اینترنت، اینترانت و شبکه های رایانه ای بر مبنای متدولوژی های نوین انفورماتیک ، دارای پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت Servco با شماره پروانه ۷۱-۹۵-۱۰۰ ، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و دارای گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی در تاریخ ۱۸/۲/۱۳۸۲ رسماً شروع به کار کرد.
مبنای فعالیت شرکت سریع سیستم جنوب بر پایه استفاده از متخصصین مجرب و استفاده از تجهیزات مدرن در انجام پروژه های شبکه های کامپیوتری استوار بر همین اساس با دریافت نمایندگی رسمی از شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات شبکه به تدریج در سالهای اولیه فعالیت خود به پایگاهی مطمئن در ارائه محصولات شبکه های کامپیوتری تبدیل گردید. شركت سریع سیستم جنوب ، بزرگ ترین مجموعهی فعال در حوزهی ارایهی خدمات دسترسی به اینترنت و راهكارهای ارتباطی اینترنتی در جنوب كشور و استان هرمزگان است كه توانسته است طی سال های فعالیت خود، خدمات كارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر كشور ارایه كند. سریع سیستم جنوب اولین ارایهكنندهی خدمات اینترنت پرسرعت و بی سیم در استان هرمزگان است .
هم اکنون ، این شرکت ، با گسترش دامنه ی توزیع خدمات خود در شهرستان های مختلف با بیش از ۵۰۰ نماینده و همکار توانسته است سراسر استان و حتی استان های همجوار را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در جنوب کشور را به ویژه در حوزه ی ارایه ی خدمات اینترنت پرسرعت و بی سیم را به خویش اختصاص دهد . سریع سیستم جنوب با بهره گیری از پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات و فناوری های روز و با گرد هم آوردن متخصصان و کارشناسان فنی خبره برای ارایه خدمات دسترسی به اینترنت و فراهم ساختن بستر ارتباطی کارساز برای کاربران، توانسته است سطح کیفی خدمات خود را به سطح مورد انتظار مخاطبان و مشتریان خویش نزدیک سازد و با برنامه ای منسجم و نظام یافته به حرکت رو به رشد خود برای ارتقای این سطح کیفی و تامین رضایت و خشنودی مشتریان ادامه دهد.
شركت سریع سیستم جنوب از بزرگترین شركتهای تامین كننده خدمات مربوط به فناوری های اطلاعاتی در منطقه جنوب کشور و نیز استانهای همجوار و از معتبرترین و پیشروترین آنها در حوزه بازاریابی ، فروش ، نصب و پشتیبانی سرویس های اینترنتی بر بستر ADSL- WIRELESS –TD-LTE به صورت خانگی و اختصاصی و همچنین ایجاد شبکه های انتقال اطلاعات بین مشترکین به صورت نقطه به نقطه و یا نقطه به چند نقطه PTP-PTMP ، نصب دوربینهای مدار بسته ، تجهیز و نصب دکلهای (مهاری و خود ایستا ) تجهیزات انتقال اینترنت میباشد. ما با مطالعات و تحقیقات مستمر و حساسیت به تغییرات اجتماعی اقتصادی همواره برنیازهای مشتریانمان تمرکز کرده ایم و با ایجاد بستری مناسب جهت بهره گیری از مجرب ترین مشاوران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم.
شرکت سریع سیستم جنوب ،جلب رضایت مشتریان از طریق شناخت و درك صحیح از نیازهای آنها و برآوردن این نیازها با مناسبترین كیفیت و با كمترین هزینه از تعهدات اصلی خود قرار داده است كه این مهم از طریق بكارگیری آخرین دستاوردهای قابل استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در كشور صورت می گیرد . افزایش مشاركت ، كارائی كاركنان و حفظ و نگهداری و اعتلای آنها از طریق استقرار و اجرای سیستمهای انگیزشی و آموزشی مناسب و تامین رفاه و نیازهای منطقی آنان درحد مقدورات شركت همواره جزو اهداف و تعهدات شركت میباشد.
شركت سریع سیستم جنوب سعی میكند تا با استقرار فرآیندها و سازمان كارا، دغدغه مشتریان را برای استفاده از آخرین دستاوردهای اطلاعاتی و ارتباطی برتر به حداقل رسانده و زمینه را برای رشد توانمندی مشتریان خود در اجرای مأموریت شان فراهم سازد. در این راستا با تکمیل زنجیره ارزش درزمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از فکر افزار،نرمافزار، سختافزار، شبکه در بازارهای هدفگذاری شده درزمینه های اقتصادی ، صنعتی ، تجاری و خدماتی ، تحقق حداکثر رضایت و خشنودی مشتریان با تکیه بر سرمایههای انسانی کارآمد و خلاق و خلق راهکارهای بهینه در مدیریت و اجرای پروژههای بزرگ و ارائه محصولات و خدماتی که فراتر از انتظارات آنهاست، زمینهساز تحقق چشمانداز در عرصههای مدیریت ، کارکنان، جذب نخبگان و مسئولیت اجتماعی باشد .
لذا شرکت سریع سیستم جنوب خود را پایبند به نظام ارزشی و اخلاقی زیر می داند :
کیفیت: اعتقاد به سرعت در انجام تعهدات و در عین حال رعایت کیفیت بالا
رهبری: تلاش جهت ممتاز بودن و دستیابی به دانش روز در حوزه فعالیت
یکپارچگی: تلاش جهت ایجاد انسجام در کلیه بخشهای سازمان
همکاری: اعتقاد به منفعت متقابل در کار و تلاش برای کسب رضایت کلیه ذینفعان
تنوع طلبی: تلاش برای ارائه سرویسهای متنوع در حوزه فعالیت های شرکت
مشتری مداری: توجه به اخلاق، کردار، نظم، و صداقت در برخورد با مشتریان و همکاران
پاسخ دهی: پایبندی به تعهدات
مسئولیت اجتماعی( Social Responsibility) :
اقدامات فعالانه در جهت بهبود و ارتقاء جهت پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و محیطی
نگاه سه بعدی به کسب و کار : تغییر دیدگاه کسب و کار و تراز نامه مالی شرکت به جای نگاه سنتی تک بعدی (Single Bottom Line) به نگاه ۳ بعدی(Triple Bottomed Line ) یعنی هم سود (PROFIT) هم جامعه (PEOPLE) هم محیط زیست (PLANET)
اهداف استراتژیک شرکت سریع سیستم جنوب :
پیشرو صنعت با نوآوری در خلق زیرساختهای مطمئن و سرویسهای پایدار
مدیریت کسب وکارهای نوین ۱- توسعه پایدار (SUSTAINABLE Development )2- کسب و کار سبز (Green Business) 3- اقتصاد دیجیتالی (Web Economie)
پیشگامی در صنعت با نوآوری، چابکی و افزایش ظرفیت
برنامهمحوری با نگرش پایداری سرویسها و ارتقاء فرآیندهای پشتیبان
توانمندسازی مداوم و توسعه ظرفیتهای خلاقیت منابع انسانی
بازطراحی مدل کلان کسب وکار شرکت جهت کسب درآمدهای مطمئن
مدیریت استراتژیک در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده
توسعه خدمات و گسترش بازارهای جدید
مدیریت یکپارچه اطلاعات و مدیریت ریسک
افزایش بهرهوری منابع و تجهیزات
مدیریت تعالی سازمانی برای رسیدن به بالاترین سطح عملکردی شرکت
اجرای مدیریت کیفت جامع TQM (total quality management )
مدیریت کایزن (Kaizen ) برای تحقق بهبود تدریجی و مستمر
اهداف کمی و کیفی شرکت سریع سیستم جنوب :
ارتقاء كیفیت محصولات و خدمات
فرایند گرایی فعالیتهای شرکت و بازنگری مستمر فرایندها
برنامه ریزی منابع انسانی بر اساس شناسنامه شغلی و کاربرگ ارتقاء توسعه شغلی ( career )
اجرای کنترل کیفیت آماری SPC
استمرار در رشد سود آوری
جلب رضایت مشتریان با پایش منظم انتقادات و پیشنهادات
افزایش بهرهوری منابع و تجهیزات
بهینه سازی و مدیریت هزینهها
افزایش درآمد و سودآوری منطقی
كاهش زمان ارائه خدمات
بهبود كمی و كیفی وضعیت كاركنان
افزایش توان عملیاتی
ارتقاء سطح فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی مشتریان
ارتقاء سطح فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی منطقه تحت پوشش فعالیتها